Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

Για την Κόρη μου...



Καρντάσηδες,

Μέχρι το πρωί της 7ης Ιουνίου, η πιό ωραία εμπειρία της ζωής μου ήταν η τελετή του γάμου με την Μαρία, στην Αγία Σοφία. Είχατε συμβάλλει τα μέγιστα όλοι σας και αυτά δεν ξεχνιούνται εύκολα (ποτέ!).

Ομως, όταν είδα το κεφαλάκι της μικρής να βγαίνει, όταν την ακουσα να σκάει από το κλάμα τα πρώτα δευτερόλεπτα της ζωής της σε τούτη τη Γη, όταν την είδα στην αγκαλιά της μάνας της και εκείνη να κλαίει... και όταν μου ζήτησε η γιατρός να κόψω τον ομφάλιο λώρο... τότε βρέθηκα σε μία εκστατική κατάσταση: γεννήθηκε το πρώτο μου παιδί και εγώ δεν πατούσα, πετούσα... η αρχή της συνέχειας, η συνέχεια της Ζωής, κι έχω βάλει κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι... έμπλεως δακρύων και πολύ δυνατών συναισθημάτων...

Είναι ξεχωριστή εμπειρία, μοναδική για κάθε ζευγάρι, όσοι το ζήσατε, νοιώθουμε τώρα καλύτερα ο ένας τον άλλον. Εύχομαι και οι υπόλοιποι να βιώσουν τέτοιες στιγμές.

Οσο για την μικρή και την μάνα της: χαίρουν άκρας υγείας, η μικρή κλαίει και πεινάει όλη την ώρα!

Η μικρή μας Αλεξάνδρα πήρε το όνομα της προ-γιαγιάς της Μαρίας (από πατέρα), που έζησε στην Ανδρο και λένε πως έκανε πολλά παιδιά...
Οπως ίσως θα γνωρίζετε, η αδελφή μου γέννησε στις 8 Μαίου το δεύτερο της παιδί, κοριτσάκι και αυτό. Ετσι μας "πρόλαβαν", και η μικρή τους παίρνει το όνομα της μάνας μου... Η γιαγιά τώρα έχει να χαίρεται για την Αλκμήνη και την Αλεξάνδρα, επιπλέον της Ιωάννας.

Το ταξίδι της μικρής Αλεξάνδρας άρχισε... και σαν πατέρας της επιθυμώ ΥΓΕΙΑ, όλα τ' άλλα παλεύονται και ξαναγίνονται, αλλά η μοναδικότητα της συγκεκριμένης δομής DNA είναι ανεκτίμητης αξίας για τον κάθε γονιό.

4 σχόλια:

mgpolitis είπε...

Αντώνη μου πολλές ευχές για την κοράκλα σου και καλώς ήρθες στο κλαμπ των ευτυχισμένων μπαμπάδων. Δεν ξέρω εάν σου μοιάζει αλλά όπως και να έχει το σίγουρο είναι πως θα έχει αδυναμία στον μπαμπά της!

ΜγΠ

Antonis είπε...

Εκτός της χρονικής συγκυρίας, στην απόφασή μας για τ' όνομα έπαιξε ρόλο και η επιθυμία και των δύο μας για να βγει ο πατέρας μου. Υποθέτοντας ότι το επόμενο θα είναι αγοράκι, σκεφτήκαμε πως θα μπορούσαμε να δώσουμε όνομα από την οικογένεια της Μαρίας τώρα, στην κόρη μας.
Βέβαια, εάν η "θηλυκοποίηση" της φύσεως (η τάση ή η ανάγκη της φύσης να βγάζει περισσότερα μέλη θηλυκού γένους...) είναι να περάσει από το σπίτι μας... ποιός είμαι εγώ που θα πει όχι;!!!

σταυρος είπε...

Συγχαρητηρια Αντωναρα!!!!!
να σου ζησει και να ειναι παντα γερη..
χαρηκα πολυ σημερα το πρωι που με ενημερωσε ο chitis. δυστυχως δεν το εμαθα και εγω το νεο πρωι-πρωι γιατι ως νεοπροσληφθεις στον ΟΛΘ Α.Ε., Ο νεος PC θα μου χορηγηθει δευτερα.

η περιγραφη που εκανες για την γεννα της μικρης ειναι συγκλονιστικη και ισως με βοηθησει για την επικειμενη γεννα του μικρου που ερχεται.....
ευχομαι μολις ξαναβρειτε τους ρυθμους σας και αρχιστε να ξανακοιμαστε να ερθει γρηγορα και η επομενη ευχαριστη στιγμη στη ζωη σου στο 2ο παιδι (οτι και αν αποφασισει η φυση για το φυλο του)



Ποτε ημασταν παιδια και πΑιζαμε και φτασαμε να μιλαμε για τα δικα μας παιδια


ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!

has είπε...

Αντώνη και Μαρία ,
Nα είστε γεροί και να χαρείτε με όλη σας την καρδιά και το μυαλό χωρίς τίποτε να μπορει να σας στερήσει από τη μεγάλη αυτή χαρά να καμαρώνετε την κάθε απολαυστική στιγμή του μεγαλώματος της κοράκλας σας.
Πιο γεμάτη χαρά από το παιδί σου δε νομίζω ότι ζεις...
Μεγάλη χαρά !