Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2007

Αγαπημένοι μου Πιλαλιώτες!

Πρώτα, να σας στείλω τις ευχές μου για την καινούργια χρονιά, ό,τι καλύτερο στον καθένα μας-κυρίως υγεία...
Μετά, να σας ζητήσω να με συγχωρέσετε για αργοπορημένη έναρξη συμμετοχής στην αναβιώση της Πιλάλας του ατελείωτου Γ.Κ. Κάτι η επίσκεψη των γονιών μου, κάτι οι μικρο-αναβαθμίσεις στα μηχανάκια για να δουλεύουν σωστά τα Ελληνικά, ε, και το ανέβαλα... Διάβαζα κάποια μηνύματα, από τώρα όμως όλα θα πρέπει να δουλέυουν σωστά.

Τώρα, από πού και από ποιόν ν'αρχίσω:

...από τον Γρηγόρη, με την ιστορική φωτογραφία της Α τάξης του 42ου Δημοτικού;-ναι ρε, εγώ πήγαινα σχολείο με την ποδιά μου, όχι με τα ρούχα, πρόγονε των Ταλιμπάν!!! όσο για τον Κόπερφιλντ-εγώ δεν τον γνωρίζω τον κύριο... άσε που αυτός μια μέρα θα αποδειχθεί πως είχε πάρε-δώσε με τον Χαρδαβέλα: ο ένας τους εξαφάνιζε, ο άλλος τους ανακάλυπτε... η ομίχλη ήταν για τους κουλτουριάρηδες, να δημιουργεί ατμόσφαιρα...

...για να κάνω μεγάλη στάση στον Σταύρο;-το σορτσάκι, φιλαράκι, ήταν πολύ σέξι... πιο πολύ από το δικό σου, ζηλεύεις. μόνο που ερχόταν δεύτερο, μετά τα δασύτρυχα πόδια μου (δείτε την φωτογραφία από το κείμενο της 26 Νοε 2006-Μαυρίκιε, άρχισα με τα references...).
και αφού με προκαλείς, φθονερέ ΣΣ, ναι, η ομάδα της καρδιάς είναι ο ΠΑΟΚ, αλλά περί ορέξεως: τυρί απ'τη Λάρσα...
αλλά, δε φταις εσύ... φταίω εγώ που δε σε ξεφτίλισα δεόντως μέσα στο ΤΣΜΕΔΕ, και είσαι πολύ τυχερός που ακόμα δε σε έχω κρεμμάσει από τ'αυτιά πάνω στο Λευκό Πύργο... στο επόμενο ταξίδι μου θα λάβεις απάντηση (άκου "ντοντολέτα"..., κωλύομαι να γράψω τα όσα σου έχουμε σύρει, θα με λογοκρίνει ο Μαυρίκιος). και ο Δημητράκης ο Μπουσβάρος γελάει στην φωτογραφία της Γ Λυκείου με τα χάλια σου... (κείμενο 16 Νοε 2006).
...άλλη στάση, στο Θεμούλη: εσύ, τι σχολιάζεις συνεχώς για τη Λάρσα, σου πέφτουνε βαριά τα τυριά της;
...για τον Χρηστάρα: εντάξει, απέκτησε η παρέα νέα γιάφκα... ποιες οι προοπτικές μετεξέλιξης σε οίκο της ρουλέτας;

Δύο σχόλια:
Μια φωτογραφία, από σύναξη πρόσφατη, είναι από τον Φεβρουάριο του 2004, προεκλογικά. Στην παρουσίαση του βιβλίου του Θανάση (Νοέ. 2006) πήγε η αδελφή μου, συμμαθήτρια γαρ. Εφυγε με θετικές εντυπώσεις.

Καρντάσηδες, μου έχετε λείψει πάρα-πάρα πολύ... Μπράβο Μαυρίκιε για την πρωτοβουλία και την υλοποίηση. Φιλιά σε όλους. Υπόσχομαι να τα λέμε πιο συχνά.

Αντώνης

10 σχόλια:

σταυρος είπε...

Γεια σου ατελειωτη DODOLETAAAAAA!!!!
Μου εφτιαξεες την ημερα ρε που....!!
Καλη χρονια και σε σενα και στη Μαρια και με το καλοοοοοοοοο ο(η?) μικρος (η)....
Καιρος ηταν το blog να παρει φωτια..

mgpolitis είπε...

Σφάξτε το μοσχάρι, γύρισε ο άσωτος υιός! Γειά σου Αντώνη, καλώς σε βρήκαμε στην παρέα και ας άργησες!

ΜγΠ

σταυρος είπε...

"σφαξτε το μοσχαρι"
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Καλο ρε Maurice!!!!!!!

chitis είπε...

"Σφάξτε το μοσχάρι";
Ο Ασωτος υιός;

Καλά, αυτός ο Maurice ήταν πάντοτε εξαιρετικός στα δευτερεύοντα μαθήματα!

Και ανήσυχος!

Οι θεολόγοι είχαν βρει το μπελά τους μαζί του.

Αν είχαν τρόπο θα τον αφόριζαν...

chitis είπε...

"Ο Άσωτος υιός" και πέη blue.

'Εχω πιο ηχηρή ατάκα για την παρθενική εμφάνιση του Χρυσουλίδη.

Mισό λεπτό.
Να την διατυπώσω...

Χμμμ...
Χμμμ...

Λοιπόν.

'Εχουμε και λέμε.

Κάθεστε;

Την αμολάω:

"Γκρεμίστε τα τείχη!
Ο Χρυσοχοϊδης είναι εδω!"









(Ωχ! Για να μη μιλάει κανείς, μαλακία έγραψα...)

has είπε...

χυτιρογλέα ,είσαι ορίτζιναλ ,μη σκιάζεσαι...
μου κάνεις και παρέα γιατί είχα τρομερό ρίγος ( δεν ήταν μόνο από την πρόκριση στους 16..)και πονοκέφαλο , τόσο που ηρθα σπίτι να τυλιχτώ και να πιάσω γωνιά....

chitis είπε...

Λίγα σχόλια για την παρθενική εμφάνιση του Χρυσουλίδη:

* Εσύ φορούσες την μπλε ποδιά, αλλά το 1981 βρέθηκαν κάποιοι παλιάνθρωποι με ζιβαγκο για να την καταργήσουν.

(Εντάξει, μωρεεε, καθιέρωσαν και το πενθήμερο στα σχολεία, μην κάνετε έτσι).

* Μην αναφέρεις λέξεις όπως "ταλιμπάν", "αλ τζαζίρα", "μουχαμάντ", "αλ φατάχ", γιατί από το μέρος απο όπου τα γράφεις, ελλοχεύει ο κίνδυνος your comments not to be published.

* Tελικά, τον γνωρίζεις ή όχι τον Κοπερφιλντ;
Μας μπερδεψες.

* Ασε το άλλο με τον Χαρδαβελλα. Πολύ mainstream σε είδα για ξενιτεμενο. Αυτός, παιδια, να μου το θυμηθείτε, βλέπει Antenna satellite.

* Ήθελα να μουν σε εκείνη τη φάση στο ΤΣΜΕΔΕ,να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι, πόσο απειλητικός έγινες για τον SS. Mπορεί να σας άκουσε και όοολη η... Ζευξιδος.

* Έτσι εξηγειται ο ξυγγραφικος οίστρος του Θανασάκη (ένας είναι ο φίλος μου ο Θανασάκης): είχε την αδελφή σου συμμαθήτρια, γαααρ. Γαμάτο τμήμα!

* Καλά, ο γαμιστρώνας, παρντόν η γιάφκα του Χρηστου, μπορει ανετα να γινει ό,τι τραβαει η ψυχη σου. Στα υπ'όψιν!

* Τέλος, υπόσχεσαι "να τα λέμε πιο συχνά".

Άντε να σε δούμε!!!

Γιατί, μήπως υπήρχε περίπτωση να τα λέμε πιό... αραιά, απ΄'οτι μέχρι τώρα;

mgpolitis είπε...

Ένα σχόλιο, ένα προς ένα ...

Είπες: Κάτι η επίσκεψη των γονιών μου, κάτι οι μικρο-αναβαθμίσεις στα μηχανάκια για να δουλεύουν σωστά τα Ελληνικά, ε, και το ανέβαλα...
Διάβαζα κάποια μηνύματα, από τώρα όμως όλα θα πρέπει να δουλέυουν σωστά.
Σχόλιο: Τι αναβάθμισες απορώ γιατί τα ελληνικά δουλεύουν straight out of the box στα windows αρκεί να βάλεις το σωστό locale. Άσε που εάν δεν δούλευαν τα ελληνικά πως διάβαζες τα μηνύματα στα (unicode) ελληνικά? Οπότε άσε τα σάπια και πες κάτι άλλο ;-)

Κατά τα άλλα, ξανά καλώς σε βρήκαμε και πάλι. Περιμένω να στήσουμε καλούς καυγάδες για κοινωνικοπολιτικά και άλλα θέματα.

ΜγΠ

Antonis είπε...

Προς Μαυρίκιο:
Το πρόβλημα ήταν (και είναι) με το CD drive από το desktop, δεν δουλεύει σωστά και δεν μπορώ να εγκαταστήσω τα Ελληνικά για να γράφω. Σωστά αναφέρεις για το "διάβασμα", εκεί όλα δουλεύουν καλά. Χρησιμοποιώ το laptop για να γράφω, αλλά έπρεπε να κάνω κάτι ψιλο-αναβαθμίσεις, τελικά έγιναν όλα σε batch mode...

Θα επανέλθω για να απαντήσω στους "κουμπάρους", εσείς μπορεί να συνδεθήκατε με την "μητέρα των κουμπαριών" και να γελάτε τώρα, αλλά σε λίγο που θ'αρχίσουν οι δίκες...

has είπε...

τελικά , η χώρα σε κάνει αυτό που είσαι ... Αμέρικα η χώρα του Μπους ...άκου θα αρχίσουν οι ¨δίκες¨ .. ουουουουουουουαααααου!