Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Περί του προσωπικού μου blog και άλλων κοινωνικών δικτύων

Twitter's Update PageImage via WikipediaΈχω ενεργοποιήσει εδώ και κάποιο το προσωπικό μου αγγλόφωνο ιστολόγιο mgpolitis στο οποίο έχω μεταφέρει τα εβδομαδιαία "Friday Summa" και αποτυπώνω και το micro-blogging του twitter (http://twitter.com/mgpolitis). Σε αυτό θα δημοσιεύω την προσωπική μου αποδελτίωση και η θεματολογία θα έχει μια ποιό επιστημονική / επαγγελματική θεώρηση. Επίσης έχω στήσει και ένα Ελληνόφωνο, πολιτικό περισσότερο, το alaxatol.wordpress.com, σωστό καθαρτικό ;-) Όταν θα έχω παραπάνω χρόνο θα στέλνω εκεί τα πολιτικά κατεβατά μου.
Αυτό δηλαδή που έχω στο μυαλό μου είναι να μείνει η Πιλάλα για θέματα στα οποία συγκλίνουμε και μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των περισσότερων. Για παράδειγμα τέτοια συγκλίνοντα θέματα θα μπορούσαν να είναι μουσική, σινεμά, τέχνες γενικότερα, ταξίδια, παρουσιάσεις τεχνολογιών και προϊόντων

Καλές γιορτές σε όλους!

Reblog this post [with Zemanta]