Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2006

4ο στοιχειο απο SSKAPE, και λιγο Βιβλιο

Φορουσε τον τιμημενο Δικεφαλο Αετο στο στηθος του....
Α ρε μεγαλεια!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΣΤΕΦΑΝΕ!!!!!!!!!!!!

Οσο αφορα το βιβλιο του Θαναση:
Μαυρικιε, πιθανον να εχεις απολυτο δικιο για οσα εγραψες περι εκδοσεων, αλλα :
1. 100% ο αδελφός μου δεν εξεδωσε το βιβλιο για να βγαλει λεφτα, ουτε για να φανει το ονομα του και το γνωριζεις και εσυ αυτο. εγω που ξερω ακριβως ποσα λεφτα εδωσε και ποσα θα παρει απο τις πωλησεις μπορω να στο επιβεβαιωσω. Στην καλυτερη των περιπτωσεων να παρει πισω τα λεφτα που εδωσε.
2. Ο αδελφος μου ενιωσε καποια στιγμη μια εσωτερικη αναγκη να αποτυπωσει καποιες σκεψεις στο χαρτι. απο εκει και περα και αυτος αλλα και εμεις γυρω του, ασχετοι απο καθετι εκδοτικο και "αθωοι" με τον σχετικο περιγυρο, τον αφησαμε να κινηθει οπως κινηθηκε και αυτο ηταν. φανταζομαι οτι και ο καταπληκτικος κ. Δημου (που ανηκει στην μικρη κατηγορια συγγραφεων που εχω διαβασει βιβλια του, καθοτι δεν πολυδιαβαζω....) φανταζομαι οτι οταν ξεκινουσε θα εκανε λανθασμενες κινησεις ή κινησεις που τωρα δεν θα τις επαναλαμβανε. Μετα απο την τριβη τοσων χρονων με τις εκδοτικες και κοινωνικες κλικες, αλλα και τη δυνατοτητα της τεχνολογιας, φανταζομαι οτι εκρινε τι ειναι πιο σημαντικο και συμφερον και για τον ιδιο και αναλογως πραττει.
Η αληθεια ειναι οτι απο αυτα που εγραψες πολλα δεν τα ειχα σκεφτει και δεν τα γνωριζα. μαλιστα θα τα μεταφερω στο Θαναση, στην περιπτωση που τολμησει και επομενη "αποπειρα".


Τελος πραγματι ιη ιδεα του Θεμη για χαρτι ειναι καλη αλλα να μην μεινει μονο σε λογια, εγω ειμαι μεσα...!!!!
Μετα τιμης sskape

2 σχόλια:

mgpolitis είπε...

Μερικές διευκρινίσεις για το βιβλίο: Φυσικά ήταν ρητορικό το ερώτημα εάν ο Θ. έβγαλε το βιβλίο για τα λεφτά ή για να εκπληρώσει μια εσωτερική του ανάγκη. Ξέρω πόσο κοστίζει να εκδώσεις ένα βιβλίο μόνος σου. Η θεία μου έχει εκδώσει δύο και θυμάμαι πολύ καλά τα παζάρια με εκδοτικούς οίκους και τυπογράφους. Περίμενα όμως κάτι διαφορετικό από τη γενιά μας. Βρίσκω πραγματικά αρχαϊκό να δημοσιοποιείς τις σκέψεις σου το 2006 με αυτόν τον αδιέξοδο τρόπο. In space, no one can hear you scream, αλλά in cyberspace όλο και κάποιος θα βρεθεί. (το τσιτάτο είναι από το Alien του R. Scott). Η ανάγκη να αποτυπώσεις κάτι στο χαρτί είναι θεμιτή αλλά γιατί να μην μοιράσεις σε pdf τις σκέψεις σου σε ακόμα περισσότερο κόσμο. Αισθάνεται νομιμοποιημένος με το εξώφυλλο ενώ ένα email attachment ή ακόμα καλύτερα ένα website είναι ασόβαρο? Δεν είναι θέμα απειρίας μόνο η επιλογή του Θ. Ίσως είναι και μια πνευματική επιλογή. Πραγματεύεται (γιατί τον απασχολούν) τελεολογικά θέματα και να επιλέγει σαν απάντηση μια κατεύθυνση ίσως όχι τόσο ταιριαστή με την φιλοσοφία περί ανοικτού λογισμικού και γενικότερα ελεύθερης ανταλλαγής πνευματικού υλικού που ουσιαστικά προτείνω. Περισσότερα όμως γι’αυτό στην βιβλιοκριτική.

σταυρος είπε...

παλι θα σου πω οτι ειμαι μαζι σου σε ολα οσα λες, αλλα πραγματικα δεν ηταν πνευματικη επιλογη αλλα επιλογη απειριας και αγνοιας σε αντιστοιχα θεματα. και οχι μονο δικη του αλλα και δικη μας.
εγω ολα οσα ειπες για τον Δημου δεν τα ηξερα. εχω ακουσει απλα, οτι ο stephen king πουλουσε τα βιβλια του στο διαδικτυο.
ειχε μια γνωστη ο Θανασης που ηξερε καποιον απο το μαλλιαρη και πηγε κατευθειαν εκει, χωρις μαλιστα να ψαξει σε αλλους οικους.