Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Αντωνης speaking : Ραντεβου Πεμπτη 29/05/08

Λοιπον μαγκες, αυτο που ολοι περιμεναμε ειναι γεγονος!!!!
Θα βρεθουμε σε ενα Ιντερνετ Cafe με τον Αντωνακη, ωστε να του δειξουμε πως ειναι το Ιντερνετ, μηπως και φιλοτιμηθει και αρχιζει να γραφει στο Blog
ΠΕΜΠΤΗ 29/05/08 21.30 στον ΠΑΛΙΟ Ελληνικο Βορρα.
Αυτη ηταν μια προχειρη προταση του Αντωνη.
Φυσικα το αστειο για το Ιντερνετ καφε.....κατανοητο ε????

Η αληθεια ειναι οτι μια τοσο ευχαριστη συναντηση γινεται εξαιτιας μιας δυσκολης οικογενειακης καταστασης του Αντωνη, αλλα ......
Λοιπον ο Αντωνης μου ειπε ειτε φαγητο ειτε ποτο, δεν τον ενδιαφερει, το βασικο ειναι να τα πουμε.
Αν υπαρχει καποια αλλη προταση, ας γινει μεσω blog αλλα νομιζω οτι θα χρειαστει και τηλεφωνικη επικοινωνια για συντομοτερες διαβουλευσεις

Διαδοστε το για μεγαλη συμμετοχη!!!!!

9 σχόλια:

chitis είπε...

Κουέσιον ουάν:
Τι είναι το ιντερνετ καφέ;

Κουέσιον τού:
Πού είναι ο ΠΑΛΙΟΣ Ελληνικός Βορράς;

Κουέσιον θρι:
Γιατί δε βρισκόμαστε στον ΠΑΛΙΟ Κοτζιά, να παίξουμε και κανα δίστηλο Προπό;

mgpolitis είπε...

Δηλ. ραντεβού Ικτίνου με Τσιμισκή γωνία στις 21:30 την Πέμπτη. Εγώ είμαι ΟΚ.

has είπε...

και εγω είμαι inside.

Christos Friderikos είπε...

Αν δεν είμαι εκεί...θα έρθω να σας βρώ εκεί που θα καθίσετε αργότερα....( πανελλήνιες γαρ)...ας έχετε κανα τηλ ανοιχτό...

σταυρος είπε...

ειπα και μπουσβαρο αλλα δεν μπορει.....

chitis είπε...

ειπα και πεϊτσίνη, τζιβανίδου αλλά δε μπορούν.

chitis είπε...

christo, αν αργησεις πολύ και δεν εχει καρέκλα, μπορεις να καθησεις στα γόνατά μου.

chitis είπε...

είπα και τον νικολακάκη και μπορεί!

mgpolitis είπε...

Off-topic @Chitis: Μ'αρεσε το τελευταίο σου για τον νικολακάκι! Γενικότερα, αναρωτιέμαι πως ακούγεται το "δεν μπορώ" όταν είναι πασιφανές ότι συνήθως σημαίνει "δεν θέλω". Όλοι μπορούμε να κατεβάσουμε μια λίστα με υποχρεώσεις, ακριβώς η ιεράρχηση είναι που κάνει την διαφορά. Για μένα "... it feels you are at the bottom of the pile".