Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Κοσμικά.


7 σχόλια:

σταυρος είπε...

Aντιγράφω απο το Link που μας εδωσες :"Κύριοι χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η εταιρεία επίπλων Classic Dreams των αδελφών Δεμερτζίδη"

Συγχαρητηρια στα αδελφια και εις ανωτερα

mgpolitis είπε...

@sskape δεν καταλαβαίνω το ακριβώς συγχαίρεις, δεν κέρδισαν κάποιο βραβείο, τα λεφτά τους έδωσαν για χορηγία. Θα ήταν για συγχαρητήρια εάν στο google "Classic Dreams Δεμερτζίδη" έκανε 10000 hits όχι 1(ένα)...

σταυρος είπε...

φιλε Mgp ωρες ωρες θες να ειμαστε υπερβολικα ακριβεις και προσεκτικοι με τις εκφρασεις μας, χωρις ομως να χρειαζεται.
Αν δεν καταλαβες γιατι λεω συγχαρητηρια, ας το εξηγησουν οι υπολοιποι, που χωρις να εχω μιλησει με κανεναν, ειμαι σιγουρος 100% οτι καταλαβαν το λογο που το λεω.
Αλλωστε ειμαι σιγουρος οτι και εσυ το καταλαβες αλλα σου αρεσουν οι παρατηρησεις........

chitis είπε...

Αδελφοί!

Ξεπεράστε τις μικροεσωκομματικομπλογκδιατυπωσιολογικές διαφορές σας.

Ο καθένας ξέρει τι εννοεί ο άλλος.

Ρε, πούστη μου, σαν να ξαναγνωριζόμαστε κάνουμε, μεγάλη παραλλαγή και κουφάλα ο γραπτός λόγος.

sskape, δεν έπρεπε να γράψεις "και εις ανώτερα".

"Και στα δικά μας!" ήταν το ορθότερον.

σταυρος είπε...

το "εις ανωτερα" πηγαινε στους αφους Δεμερτζιδη!!!
Αρα επρεπε να γραψω
Συγχαρητηρια στα αδελφια και εις ανωτερα (σε αυτα εννοω) και στα δικα μας
ετσι αποσαφηνιζονται ολα

chitis είπε...

Μα, τι καθόμαστε και συζητάμε, τώρα...

σταυρος είπε...

ελα μου ντε!!!!!