Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

THE READER


Συνεχιζουμε με τις ταινιες μας............
Πριν 2 βδομαδες στη γνωστη καταπληκτικη και συγχρονη αιθουσα του σαλονιου μου ειδα την εν λογω ταινια.
Ειτε δεν ειχα μαθει πολλα γι'αυτην, ειτε δεν το ειχα ψυλλιαστει, η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα να δω μια τοσο ομορφη, γεματων συναισθηματων, επιμελως κρυμμενων πισω απο τα εκφραστικα προσωπα των πρωταγωνιστων, ταινια.

Η ταινια μου αρεσε πολυ. Ετσι απλα.
Η δυναμη του μυαλου, ειναι τοσο σημαντικη, που ωρες-ωρες μπορει να περιορισει αγαπη, ερωτα,ελευθερια και ακομη ακομη και την ιδια την ζωη.
Η λιτες ερμηνειες των υπεροχων αυτων ηθοποιων εδεσαν καταπληκτικα με το σεναριο, αλλα κυριως με μια ταινια πλυμμηρισμενη απο συναισθημα.

Ηδη την εχω συζητησει την ταινια με γνωστο ερπετο φιλο μου που συμμετεχει στο Blog μας

2 σχόλια:

mgpolitis είπε...

tnx @sskape, θα την βάλω στη λίστα με τα "must see" :)

has & tas είπε...

Η γνώμη μου για την ταινία αυτή , για να μην περιμένεις και το 'Οσα παίρνει ο Ανεμος ', ΜΓΠ , είναι ότι δεν αξίζει τα τόσο καλά λόγια του Φίλου Σκα..
Tου τα είπα όντως και από κοντά , ότι δηλαδή , ναι μεν υπάρχει ένα ενδιαφέρον για τα κρυφά συναισθήματα των πρωταγωνιστών toy Reader αλλά το σενάριο δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας .
Η αίσθησή μου ήταν ότι επρόκειτο για μια κλασική ταινία που νοικιάζεται ως dvd από τα βιντεοντιβιντάδικα της γειτονιάς για το Σαββατοκύριακο ...
Σορρυ ...