Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

ΔΙΝΩ ΑΙΜΑ , ΒΟΗΘΩ ΚΑΠΟΙΟΝ

Τί είναι ο άνθρωπος .. Με τί πράγματα καμιά φορά είναι ευτυχισμένος με τη ζωή του..
Το πρωί με παίρνει τηλ ο Θ. ο μικρός μου αδερφός .
''Μεγάλε που θα δώσουμε αίμα ?"(ήξερε οτι είμαι αιμοδότης)
Ήθελα να κάνω και μια εξέταση φεριτίνης (τον τελευταίο χρόνο δεν έδινα λόγω χαμηλής φερ.)
και τον πήγα στο ΑΧΕΠΑ (Αιμοδοσία) .

Δε θα το πιστέψετε , η χαρά που ένιωσα , μόνο , που είχα τη δυνατότητα να δώσω αίμα ήταν πολύ κοντά στο συναίσθημα που νιώθω όταν δίνω αίμα .
Σα να έχω κάνει την προσφορά του αιώνα ή της χιλιετίας..

Μη το σκεφτείτε εγωιστικά αλλά μόνο ως εκπλήρωση εσωτερικής ανάγκης.
Κάποιος , κάπου, τη στιγμή ακριβώς που θα έχει την ανάγκη η υγεία του για να γίνει ΚΑΛΑ , θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και από το δικο μου σακουλάκι , με κάνει να χαίρομαι αληθινά .
Πώς μου 'κοψε κάποια στιγμή περιμένοντας τον μικρό , ρώτησα για τα αιμοπετάλια , πως δίνεις , τι είναι κλπ,
μου λέει η νοσοκόμα ότι μπορείς να δίνεις σχετικά συχνά , ουσιαστικά δεν σου αφαιρούν αίμα
παρά τραβούν από αυτό τα αιμοπετάλια και σου επιστρέφουν όλο το αίμα πίσω και λίγο κόλλησε. .
"Ξέρετε έχουμε ανάγκη από αιμοπετάλια..."*

Τι σημαινε αυτό?
Α. οτι ακόμη και σε αυτό το ακρως αναγκαίο πράμα , έπρεπε να πάω να ρωτήσω εγώ για να μάθω...γ...τον Έλληνα μου και την ανοργανωσιά μου μέσα...

β. * " .. γιατί έχουμε πολλές περιπτώσεις κυρίως παιδιών ..."
- Τι ηλικίες ?
" όλες οι ηλικίες , ακόμα και νεογέννητα , κάθε ηλικία και πολλά παιδιά ..."
-Αυξανόμενα ?
'' Πολύ αυξανόμενα..."
γ. Αύριο το πρωί (ελπίζω) θα πάω να δώσω αιμοπετάλια.

Δεν οργανώνουμε κάτι ομαδικό κατά τα τέλη Φλεβάρη ? Τι λέτε ?

6 σχόλια:

mgpolitis είπε...

Μπράβο Θέμη, εξαιρετική ιδέα και ξανά μπράβο για την κοινωνική ευαισθησία που δείχνεις σαν αιμοδότης. έχω δώσει αίμα αρκετές φορές αλλά ποτέ συστηματικά, βασικά λόγω ανοργανωσιάς και τεμπελιάς. Είναι κάτι που νομίζω πρέπει να το κάνουμε όλοι μια φορά το χρόνο (έστω) οπότε προτείνω να οργανώσουμε μια ομαδική αιμοδοσία Κυριακή πρωί και μετά οικογενειακό φαί στα Σαμαράκια στην Πυλαία, πλέον απέναντι από το λύκειο οπότε έχει και άπλετο πάρκινγκ. Κυρ. 17 και 24 Φεβ. δεν μπορώ αλλά την ερχόμενη κυριακή 10 Φεβ. κανένα πρόβλημα.

has είπε...

Μωρε δεν είναι για μπράβο , το αυτονόητο...
Δεν μπορω αυτη την Κυριακη .

Τι θα λέγατε για 2 Μαρτίου ?
Θα τσεκάρω αν δέχονται την Κυριακή πρώτα.

has είπε...

Κυριακη (και Σαββατο) 9-12 το μεσημερι μόνο αιμοδοσία, όχι αιμοπετάλια.
Αιμοπετάλια μπορεί να δίνει κάποιος κάθε 20 ημέρες (αίμα κάθε 3 μήνες), απαιτείται 1 ώρα περίπου και όπως και στο αίμα πρέπει να έχεις φάει προηγουμένως(πχ πρωινό).
Ανάγκη μεγάλη υπάρχει,ειδικά στα αιμοπετάλια (για λευχαιμίες)

http://www.aimodosia.org/home/erotiseis.htm ).

σταυρος είπε...

Και εγω αρχισα απο περσυ να ειμαι αιμοδοτης, αλλα εχω 6-7 μηνες να παω οποτε ειναι ευκαιρια να το κανω

has είπε...

έλα τώρα που γυρίζει....
θα κάνουμε αιμο-δοσία στις 2 / Μαρτίου κατα τις 10,30 στο Ιπποκράτειο ?

Σκα ,ας "ζωριστούμε" και καμιά φορά ..
Στα εύκολα πρώτοι είμαστε όλοι..

mgpolitis είπε...

Εγώ Θέμη είμαι μέσα, Κυριακή 2-Μαρ-08 στις 10:30 στο Ιπποκράτειο. Ραντεβού εκεί με όποιον άλλο θέλει και μπορεί.