Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Η σούμα της Παρασκευής

Παίρνω ιδέες από το "Friday Random" του Good-Math-Bad-Math και εγκαινιάζω ένα νέο εβδομαδιαίο post που θα έχει σε μορφή καταλόγου όσα άκουσα, είδα και διάβασα που μου έκαναν εντύπωση. Δεν είμαι σίγουρος εάν η Πιλάλα είναι το καλύτερο μέρος για να δημοσιεύω κάτι τέτοιο και ίσως αυτό να αλλάξει και να πάει στο προσωπικό και αγγλόφωνο blog μου mgpolitis.blogspot.com το οποίο έχω αφήσει προς το παρόν να αποτελεί απλά μια αποδελτίωση τών twitter posts που γράφω καθημερινά.

1. Levellers "What a beautiful day", το άκουσα μετά από καιρό και κατάλαβα ότι μου έλειψε. Το αστείο είναι ότι έψαχνα για το "Beautiful day" των U2!
2. Tool "Forty Six & 2" ένα από τα καλύτερα progressive metal συγκροτήματα To ακούω συχνά αλλά μόλις πριν λίγες μέρες η Αντιγόνη μου είπε - ξαφνικά - ότι της ακούγεται σαν ξεπατίκομα του Wish you were here και έπαθα ένα σοκ. Μετά όμως από προσεκτική ακρόαση πρέπει να πω ότι αν και δεν είναι αντιγραφή οι επιρροές είναι ολοφάνερες.
3. Ακόμα και ο Economist κάνει τον επικήδειο του Bush. Είναι απόλαυση να διαβάζεις τους νεο-φιλελεύθερους αγγλους (πρώην) ακόλουθους του Αυτοκράτορα να τον γκρεμίζουν και ιδεολογικά. Κάποιο τους τα έλεγαν καιρό...
4. Η βραβευμένη με όσκαρ ταινία Crash έδωσε τη ιδέα σε μια νέα σειρά της Αμερικανικής τηλεόρασης με τον ίδιο τίτλο. Τα πρώτα επεισόδια που είδα μου άρεσαν και θα την παρακολουθώ πλέον μαζί φυσικά με το Heroes. Επιδή δεν έχω χρόνο για παραπάνω από 2-3 σειρές την εβδομάδα σταματάω να παρακολουθώ το House που δείχνει να έχει φάει τα ψωμιά του και κουράζει με την επανάληψη
5. Overparenting είναι ίσως κάτι που πρέπει να μας απασχολεί. Μήπως δηλαδή γινόμαστε υπερβολικοί με την ακαδημαϊκή προετοιμασία των παιδιών μας? Πολύ ενδιαφέρουσα κριτική της βιβλιογραφίας και μια εμπεριστατωμένη σύνοψη στον New Yorker.
6. Tory Amos "Smells like teen spirit" άλλα και διάφορες άλλες διασκευές της. Μια μοναδική ερμηνεύτρια σε ιδιοσυγκρασιακές ερμηνείες.
7. Quantum of Solace, καλός ο νέος 007, αξίζει.

Reblog this post [with Zemanta]

1 σχόλια:

has & tas είπε...

Να χαίρεσαι το ανήσυχό σου πνεύμα ρε Μαύρε ! Καμαρώνω!