Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Η Πιλάλα είναι δύο ετών!


Τέτοιες μέρες πριν δύο χρόνια ξεκινήσαμε την Πιλάλα μετά την συνάντηση με τον Αμερικανό φίλο στην "Διαγώνιο". Χαίρομαι που έγινε η αφορμή να αναπτύξουμε μια άλλη διάσταση στην σχέση μεταξύ μας. Ανεξάρτητα με το πόσο συμμετέχει ο καθένας πιστεύω ότι όλοι τελικά είμαστε μια ομαδική σκέψη και η επιθυμία μου για το μέλλον είναι να είμαστε ακόμα πιο ενεργοί και συμμετοχικοί. Για να παραφράσω τον Giorgio Gaber "η ελευθερία δεν είναι ο χώρος που μένει ελεύθερος, η ελευθερία είναι η συμμετοχή".
Εμπρός λοιπόν να γεμίσουμε λοιπόν το blog ακόμα περισσότερο!

8 σχόλια:

chitis είπε...

Να μάς ζήσει το παιδί!
Να το στηρίζουμε για να το καμαρώνουμε.

has & tas είπε...

Να μας χαιρόμαστε ! και ένας μικρός εορτασμός την Τρίτη δεν θα ήτο και άσχημος...

mgpolitis είπε...

Τρίτη είναι δύσκολη μέρα για μένα. Τετάρτη όμως γίνεται. Προτείνω να βρεθούμε Τετάρτη γύρω στις 2130-2200 για ούζο και συμπάθεια στο "Γιάννη" στην Καμάρα (Αγαπηνού 10, 2310276201), τραπέζι κλείνω εγώ. Δηλώστε συμμετοχές ;-)

has & tas είπε...

ΝΑΙ

chitis είπε...

Μέσα και εγώ!
Να ερθουν όλοι.
Ειδοποιήστε και τον Greg, και όποιον άλλο νομίζετε.
Διαδώστε τον Πιλαλισμό.

Εγώ αναλαμβάνω να ειδοποιήσω τον Antonis (όου, γιεεέ!).

mgpolitis είπε...

Θα μιλήσω εγώ με τον Greg.
@chitis δηλαδή εάν ειδοποιήσεις τον Αμερικανό φίλο υπάρχει πιθανότητα να έρθει ;-p

σταυρος είπε...

αρχικως μεσα κι εγω
που ειναι αυτο, στο στενο πριν την Εθνικη Τραπεζα στην Εγνατια???

mgpolitis είπε...

@sskape ναι, ~10μ στο στενό αριστερά, φαίνεται από Εγνατία.