Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Εκδοση Βιβλιου Θαναση Σκαπερδα

Δυστυχως καποια τρεχαματα με τον μικρο σε γιατρους τις 2 προηγουμενες βδομαδες, αλλα και η μικροτερη προβολη εκ μερους του συγγραφεως της παρουσιασης του 2ου του βιβλιου, δεν μου επετρεψαν να σας ειδοποιησω εγκαιρως.
Η παρουσιαση του βιβλιου του εγινε την προηγουμενη Παρασκευη, παλι στον Μαλλιαρη.
Για οσους ενδιαφερεστε το βιβλιο λεγεται "Το Αντανακλαστικό Δάχτυλο" και το μονο που μπορω να αποκαλυψω ειναι η σημαντικη συμμετοχη της μουσικης στις σκεψεις του αδελφου μου.
Οι αναμενομενες αντιρρησεις σου, φιλε @mgpolitis για τον τροπο εκδοσης του βιβλιου, ειναι γνωστες και ηδη του της εχω επισημανει. Εφοσον θελεις μπορω να σε βοηθησω να επικοινωνησεις με τον αδελφο μου για περισοοτερες λεπτομερειες εναλλακτικων τροπων εκδοσης.

3 σχόλια:

mgpolitis είπε...

@sskape το θέμα είναι τι θέλει ο έχων τα πνευματικά δικαιώματα ;-) Αυτό που λέω είναι απλά να διαθέσει την δουλειά του με άδεια ελευθερου λογισμικού creative commons. Αν το ενδιαφέρει το *πως* ας επικοινωνήσει μαζί μου.

chitis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
chitis είπε...

Εχω το βιβλίο στα χέρια μου και σύντομα θα έχετε την γνώμη μου επ'αυτού.

Ήδη, από το πρώτο ξεφύλλισμα, τα έχω πάρει άγρια στο sculp, αφού ο συγγραφέας καιτοι αφιερώνει το πόνημά του σε ένα κατεβατό νοματαίους, ουδεμία αναφορά προς το πρόσωπό μου κάμνει.

Let it be.
(Aφού ο προπρολαλήσας ανέφερε πως είναι τόσο σημαντική η συμμετοχή τής μουσικής στο κείμενο του Θ.Σ.).

Let it be και ας πάει και το παλιάμπελο.