Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2006

Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια...

θέλω καταρχην ως πρωτάρης ,να ευχαριστήσω τους ....μπλαμπλα.... τους καθηγητές μου κύριους Φυλακτόπουλο, Γαλάνη , Κίτσου, Κατσάνη, Στεφοπούλου και
μια μεγάλη σειρά άλλων που με γαλούχησαν με όλα τα ιδεώδη -πλην ίσως του Αρη- και με έπλασαν να αγαπώ όλους τους συμμαθητές μου , ανάμεσα στους οποίους , πανάθεμα σας , είστε και σεις...
Γελούσα με το Σκαρίμπα χθες διότι αν και είμαι ο μοναδικός - προς το παρόν - που έχω σάιτ ,
είμαι από τους τελευταίους (βαθμός κάτω από τη βάση) που είμαι λίγο πριν τη αποστολή του πρώτου μου άρθρου στην Πιλάλα... (θα τα καταφέρω άραγε ?)

Μαυρίκιε , μου θύμισες με την Πιλάλα , ότι καλό είναι να μιλάς και με τον εαυτό σου και γραπτά καμία φορά. Βγαίνουν κρυμένα συναισθήματα που η καθημερινότητα λίγο? τα πνίγει..
Και για να μη νομίζετε ότι θα κλάψουμε σε λίγο.. επανέρχομαι λέγοντας ότι πραγματικά ούτε μια ταινία δεν είδα από το φεστιβάλ... Βέβαια αυτό που ακούω είναι ότι όλο και περισσότεροι πέφτου σε φόλες και δεν ξέρουν που να κρυφτούν , οι καημένοι ...
Αρα απομένει να δω την τελευταία ταινία του Αλμδοβάρ για να σώσω τα προσχήματα..
Σαββατοκύριακο έρχεται , παιδιά ,σκυλιά έχουμε , Βοήθειες σοβαρές Δεν έχουμε , αλλά έχει ο Θεός ...
Και να μην το ξεχάσω .Η γραμματέας της Πιλάλας μου είπε να σας πω ότι σήμερα στις 7.15 , στο Μαλλιάρη, θα είμαστε ΟΛΟΙ στην παρουσίαση του Βιβλίου του μεγαλοφυούς , αγαπητού μας και όχι τόσο παοκτσή, Σκαπέρδα ..
(του Θανάση , βέβαια...)
σι γιου..