Παρασκευή 6 Απριλίου 2007

Πολιτική ορθότητα και φίλοι

Αρχίζω προσφέροντας την ειλικρινή μου συγνώμη σε εσένα Θέμη σε όποιον άλλο μπορεί να ενοχλήθηκε από το ύφος μου. Η διαφωνία μου είναι εντελώς πνευματική και όχι προσωπική. Αντιμάχομαι σαφέστατα την άποψη που υιοθετεί ο Θέμης. Παρακολουθώ fora συζητήσεων από το 1996 και ποτέ δεν γράφω τις απόψεις μου κύρια γιατί αισθανόμουν πως δεν αξίζει τον κόπο όταν ο συνομιλητής σου είναι ένα ανώνυμο alias. Η διαφορά εδώ είναι ότι όταν συναντάω κα΄ποιον πέρα από τη σφαίρα αυτών που θεωρώ φίλους ή, για να χρησιμοποιήσω μια πολύ πετυχημένη αγγλική έκφραση, αυτών που “we go a long way back”, απλά αδιαφορώ για τις απόψεις τους και απλά συνεχίζω παραγγέλνοντας ακόμα ένα ποτό ;-) Δεν χαλάω φαιά ουσία να διαφωνώ και να χαλιέμαι. Για όσους θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο μπαίνω στην διαδικασία του έντονου διαλόγου με το ύφος που έχω και όπως ξέρετε πάντα με συνόδευε. Ο Chris θυμάται τις ομηρικές συζητήσεις μας παλιά. Τώρα πια ήρθαμε ποιο κοντά και μόνο αραιά και πού πλακωνόμαστε...

Τέλος πάντων, πραγματικά εξεπλάγην από το τις απόψεις του Θέμη. Νομίζω πως τεκμηρίωσα τις αντιρρήσεις μου και πραγματικά πιστεύω πως το ύφος του post του ήταν σίγουρα ειρωνικό, το οποίο από μόνο του δεν είναι πάντα κακό, αλλά κύρια επιτιμητικό και condescending (συγκαταβατικό αλλά ο αγγλικός όρος αποδίδει πληρέστερα το νόημα), που είναι πάντα ενοχλητικό.

Αγαπητέ Σταύρο, η ιδέα αυτού του μπλοκ είναι, για μένα, να αισθανθούμε ότι βρισκόμαστε πάλι στη διαγώνιο και πλακωνόμαστε για ομάδες, ιδέες, ταινίες ή ότι άλλο μας κουρδίζει. Εάν το ρίξουμε στα ξενέρωτα ‘να σέβεσαι τις ιδέες του άλλου’, άσε καλύτερα. Δηλαδή τι θα πεί για εσένα να σέβομαι τις ιδέες σου? Στις επαγγελματικές μου σχέσεις «σέβομαι τις ιδέες» όλων και δεν ασχολούμαι με αυτές. Γράφε εσύ ότι θέλεις και εγώ θα γράφω τα δικά - άλλα ακούν τα αυτιά και άλλα λέει η γιαγιά μου. Θαυμάσια, αλλά όχι όσους είπα παραπάνω.

Μπορεί να πιστεύεις, Θέμη, ότι δεν αρκεί μόνο η επιστήμη και η τεχνολογία αλλά σύμφωνα με την δικιά σου παραδοχή έχεις μυαλό μόνο για ασφαλιστικά ή νομικά αναγνώσματα. Μάλλον κάπου βρίσκεσαι σε σύγχυση.

6 σχόλια:

stavros είπε...

Μαυρικιε καλημερα!!!
σε προηγουμενο σχολιο εγραψα, οτι επειδη εκανα καιρο να μπω στο μπλοκ, εκανα καποια βλακεια με τους κωδικους και τωρα μπαινω και μπορω μονο να απαντω στα δικα σας θεματα με σχολια, χωρις ουτε καν να μπορω μετα να τα διορθωσω. φυσικα και δεν μπορω να ανοιξω νεο Topic. μηπως πρεπει να μου στειλεις εκ νεου την προσκληση (λογω formaρισματος του σκληρου μου δεν εχω την παλια)???

Οσο αφορα στο σεβασμο των αποψεων : αν 2 ανθρωποι διαφωνουν και καποια στιγμη ο ενας γραψει "Μάλλον κάπου βρίσκεσαι σε σύγχυση" αυτο αποτελει υποκειμενικη και ατεκμηριωτη αποψη. αν υποθεσω οτι και ο 2ος απανταει αναλογα δεν νομιζεις οτι καπου φτανουνε σε αδιεξοδο????και γιατι να μην θεωρησει και ο Θεμης οτι και εσυ βρισκεσαι σε συγχυση??
με αυτα που γραφω θελω να πω οτι πολυ καλα τεκμηριωσες καποιες αποψεις σου, συνεχιζω να υποστηριζω, οτι επι της ουσιας του θεματος βρισκομαι πιο κοντα σου, ομως εγω θα προτιμουσα να μην εφτανες σε ετυμηγορια για τροπο σκεψης του θεμη ( και οποιουδηποτε θεμη φυσικα)
υπαρχει και ενα αλλο ζητημα αυτο που αναφερεις : "Όσο για τα παιδιά μας, θέλω τουλάχιστον ίση πρόσβαση στη πληροφορία και δεν θέλω κανένα μεγάλο αδελφό να αποφασίζει πόση και ποια θα είναι αυτή."
και εγω θα το ηθελα πολυ αυτο αλλα ειλικρινα φοβαμαι οτι αυτο ειναι ουτοπια. ο μεγαλος αδελφος σε αναγκασε εσενα να χρησιμοποιεις κινητο για να σε ακουει, ιντερνετ για να σε διαβαζει, να βλεπεις τις ταινιες TOY, τις ειδησεις ΤΟΥ, την τηλεοραση ΤΟΥ για να ελεγχει τον εγκεφαλο σου, να τρως τα φαγητα του, να σε βλεπει με τις καμερες ΤΟΥ κ.λ.π. και το μονο που μας απομενει ειναι να εχουμε ανοιχτα μυαλα να τα βλεπουμε ολα αυτα, να τα φιλτραρουμε και να πραττουμε αναλογως. Δυστυχως το χρημα που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να βγαλουν οι πολυεθνικες εχει αντικτυπο στις ζωες μας, τις οποιες τις θεωρουν αναλωσιμες.
εγω προσπαθω να κατευθυνω τη ζωη μου, με σκοπο την ηρεμια. φοβαμαι το θανατο, την ρυπανση του επριβαλλοντος τα βρωμικα φαγητα που τρωμε. Η αληθεια ειναι οτι το φοβο μου αυτο δεν τον υπερνικω μεσω της χριστιανοσυνης γιατι και οι "υπαλληλοι της" δεν εχουν κερδισει την εμπιστοσυνη μου. Ομως ο καθενας εχει δικαιωμα να υπερνικα τους φοβους, να εναποθετει τις ελπιδες του για κατι καλυτερο οπου αυτος νομιζει οτι θα λειτουργησει καλυτερα.


Πολλα ειπα, αν μπορεσεις να μου λυσεις και το προβλημα με το blog, ολα καλα.
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΛΟΙ!!!!!

Gregory είπε...

Maurice o Σταύρος έχει δίκιο διαφορετικά δεν θα είχε νόημα αυτό το forum.Σίγουρα νιώθεις ότι σε πνίγει το δίκαιο της άποψής σου ,όμως πάντα υπάρχει και το διαφορετικό.Και μην παρεξηγηθείτε αμφότεροι και δεν ξαναγράψετε.Εγώ προσωπικά αποφεύγω να τοποθετηθώ με την απόλυτη άποψή μου και να οχυρωθώ πίσω από αυτή ,γιατί πιστεύω πως αυτό υποτιμά τις εκτιμήσεις των υπολοίπων και τους κάνει να αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο ,δηλαδή με περισσότερο φανατισμό και εμμονή.Τα επιχειρήματά σου είναι σαφέστατα.Το ύφος του Θέμη δεν δικαιολογεί το μέγεθος της αντίδρασής σου.(κουλάρισε κοινώς!)
Πολύ ενημερωτική η εργασία σου και οι παραπομπές.
-Νομίζω πως η Ελληνική είναι η πλουσιότερη γλώσσα για να εκφραστείς, αλλά μην σταματήσεις τις Αγγλοαμερικανικές παραπομπές γιατί μας είναι χρήσιμες.
Θέλω επίσης να επισημάνω ότι ο γραπτός λόγος μερικές φορές "ακούγεται" σκληρότερος από τον προφορικό οπότε η σύγκριση με την Διαγώνιο αδικεί τον ρόλο της-και την γεύση της.
Χριστός Ανέστη και φιλιά στους "αντιδικίσαντες"-και όχι μόνο!
Greg.

mgpolitis είπε...

ΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ:
Σταύρο σου έστειλα την πρόσκληση ξανά ήδη την Μ. Παρασκευή. Εάν συνεχίσεις να έχεις πρόβλημα πάρε τηλ. (2310498242) ή στείλε email.

has & tas είπε...

Εν ------ Αδελφοί μου Χρόνια Πολλά και ------Ανέστη !(σας παίζω και μια κρεμάλα σούπερ...)
Γρηγόρη , μη φοβάσαι !
Οι αληθινοί φίλοι ΔΕΝ είναι κότες !
Φυσικά και αγκάλιασα σήμερα το πρωί που είδα, κατά τρομερή σύμπτωση ,το Μαυρίκιο στο καρφουρ στις 09.15!
Προτιμώ να πει ο Μαυρίκιος κατι στα ίσια (έστω κι αν είναι, για μένα, λάθος και το ύφος και η παρανόηση κάποιων τοποθετήσεων ),παρά κοτοειδώς καποιος να κρυφτεί πίσω από τη σκιά του και να μη μιλήσει ποτέ!
Άλλωστε γι αυτό πιστεύω ότι δημιουργήθηκε και το μπλογκ.
Έτσι δεν είναι?

mgpolitis είπε...

Αγαπητέ Σταύρο έχει απόλυτο δίκαιο ο Γρηγόρης στο πολύ εύστοχο σχόλιο του "Θέλω επίσης να επισημάνω ότι ο γραπτός λόγος μερικές φορές "ακούγεται" σκληρότερος από τον προφορικό οπότε η σύγκριση με την Διαγώνιο αδικεί τον ρόλο της-και την γεύση της.
Εδώ βρίσκεται η αιτία της παρανόησης. Φυσικά και με το Θέμη δεν υπάρχει παρεξήγηση (δες και το σχόλιο του). Τώρα τα υπόλοιπα που έγραψες για τις πολυεθνικές και την μεγάλη ιστορία συνωμοσίας νομίζω πως αδικούν την ουσία των ιδεών σου λόγω διατύπωσης. Το θέμα αξίζει μιά ξεχωριστή καταχώριση.

stavros είπε...

Θέλω επίσης να επισημάνω ότι ο γραπτός λόγος μερικές φορές "ακούγεται" σκληρότερος από τον προφορικό


Συμφωνω απολυτα με τα λογια του Γρηγορη, πολλες φορες και αυτα που γραφω, οταν τα διαβαζω μου φαινονται καπως, αλλα τι να κανουμε....
Οσο αφορα αυτα που εγραψα για τον τροπο ζωης μας και πως εχει εξελιχθει, ειναι ενα αλλο πολυ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ θεμα, απλ απηρα αφορμη απο αυτο που εγραψες για κανενα μεγαλο αδελφο, αλλα και για να αλλαξω ροτα τη συζητηση

Υ.Γ. Μωρη Χρυσουλιδη, παλι απαντησες με τρεις γραμμμες, πολλη παρακολουθηση πεφτει στο ΑMERICA.....

Φυσικα και δεν τιθεται θεμα παρεξηγησης με ανθρωπους που τοσα χρονια μοιραζομαστε ζωη και εμπειρια