Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Μα ποιός αγώνας είναι αυτός?


Μια και το ρίξαμε στο μπάσκετ, βρήκα αυτή τη θολή, υπερφορτισμένη και κακο-τραβηγμένη φωτό από ένα άλλο αγώνα μπάσκετ της dream-team. Μάλλον δεν είναι ο τελικός γιατί η αφίσα στην μπασκέτα δεν υπάρχει, εκτός και εάν βλέπουμε την άλλη μεριά (του 10ου). Επίσης δεν μπορώ να ξεχωρίσω καλά ποιός είναι ποιός, μόνο τον SSkape με την αφάνα διακρίνω να κάνει το screen για το pick-and-roll ;-)



Βοηθήστε με να διαλευκάνουμε το μυστήριο!

ΥΓ Όποιος έχει εύκολες φωτό από τους αγώνες περιόδου ας τις βάλει στο ιστολόγιο. Εάν δεν υπάρχει scanner κανονίζουμε να το κάνω εγώ.

2 σχόλια:

σταυρος είπε...

την μπαλλα την εχει ο Φιλιππος (μαλλον) και πιθανον ειναι ο αλλος τελικος. σιγουρα δεν ειναι ο ιδιος αγωνας καθως εγω φοραω φανελα (αγαπημενη μου αγορασμενη απο Γερμανια) μαυρη, κοκκινη και ασπρη, ενω στον προηγουμενο αγωνα φορουσα πρασινη αμερικανικου κολλεγιου

chitis είπε...

Δεν παίρνω όρκο αλλά πιστεύω ότι ο βαδιστής τέρμα δεξιά, είμαι εγώ.

Και ο τύπος που κατεβάζει τη μπάλλα, μπουσβαροφέρνει.

Κατά τα άλλα, είναι μία φωτογραφία που μόνο το CSI μπορεί να αποφανθεί για περισσότερα ντιτέιλς.