Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

επιστροφή DVD που κολάν στα video seven net

Πριν μερικές μέρες έστειλα την παρακάτω επιστολή (email) στα seven, διαβάστε:

Αγαπητό Seven,

Πριν μερικές μέρες δανείστηκα από το κατάστημα της Λαμπράκη (άνω Τούμπα, Θεσσαλονίκη) τρεις ταινίες, Azur et Azmar, Ratatouille και Niels Holgerson. Οι δύο πρώτες ταινίες έπαιξαν ΟΚ αλλά η τρίτη (Niels Holgerson) κολλούσε λίγο μετά την αρχή και δεν προχωρούσε. Να διευκρινίσω ότι δεν έχω τηλεόραση και DVD player αλλά μόνο Η/Υ για την αναπαραγωγή DVD. Δοκίμασα και στο Laptop μου αλλά πάλι τίποτα. Καθάρισα την επιφάνεια με ειδικό μαντιλάκι με μικρο-ίνες που χρησ. και για τα γυαλιά μου αλλά πάλι τίποτα.
Όταν επέστρεψα τις ταινίες διηγήθηκα όλα τα παραπάνω στην υπάλληλο του καταστήματος <ονοματεπώνυμο> η οποία αφού δοκίμασε το προβληματικό DVD σε ένα player του καταστήματος (και έπαιξε) μου είπε πως θα χρεωθεί κανονικά και εάν σε μια δοκιμή που θα κάνει σε κάποια άλλη στιγμή στον Η/Υ του καταστήματος κολλήσει τότε και μόνο τότε θα μου επιστραφεί η χρέωση. Να τονίσω ότι στο ίδιο κατάστημα για παρόμοιο λόγο άλλος υπάλληλος μου έδωσε τρία (!) αντίγραφα μέχρι να δουλέψει κάποιο. Το γιατί τα DVD players των Η/Υ κολλάνε ποιο εύκολα είναι άκρως τεχνικό και τέλος πάντων δεν νομίζω να ενδιαφέρει. Αυτό που περιμένω από εσάς στην διοίκηση του Seven είναι να τοποθετηθείτε στο θέμα και να μου πείτε ποιου υπαλλήλου η στάση εκφράζει την πάγια πολιτική σας. Γιατί θεωρώ άκρως προσβλητική την στάση της <ονοματεπώνυμο> γιατί υπονοεί σαφώς πως έχω πρόθεση να πω ψέματα ότι δεν παίζει το DVD. Νομίζω ότι σαν πελάτης πρέπει να έχω την εμπιστοσύνη του καταστήματος όταν λέω ότι δεν μπόρεσα να πάρω αυτό που καλούμε να πληρώσω.

ευχαριστώ για την προσοχή,

Επικοινώνησε μαζί μου ένας ευγενικός υπάλληλος από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ό οποίος αφού μου είπε πως μου έχουν δώσει πίστωση για το DVD που δεν έπαιξε μου είπε σαφώς πως είναι πάγια πολιτική των seven να μην επιστρέφουν τα χρήματα σε ταινίες που παίζουν στα players του καταστήματος ενώ ο πελάτης λέει πως δεν παίζουν στο δικό του. Το εντελώς κατά τη γνώμη μου αντιφατικό και μέχρι ένα σημείο υποκριτικό είναι πως ο ίδιος μου είπε πως άτυπα έχουν δώσει 'γραμμή' στα καταστήματα να είναι πολύ ελαστικά με το θέμα των επιστροφών και πρακτικά να κάνουν τα στραβά μάτια και να δέχονται να μην χρεώνουν τους πελάτες για DVD που δεν παίζουν. Πρέπει να βεβαιώσω εδώ ότι και από την εμπειρία μου όντως σχεδόν πάντα δέχονται τις επιστροφές χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Η συγκεκριμένη υπάλληλος που αναφέρομαι είναι και η διαχειρίστρια του καταστήματος και γι' αυτό ίσως εφάρμοσε κατά γράμμα την πολιτική. Την επόμενη φορά πάντως που θα πάω να πάρω ταινία θα το ξεκαθαρίσω από πριν ή θα πηγαίνω με το laptop για επί τόπου δοκιμή ;)

Αυτά για την ενημέρωση των φίλων καταναλωτών και caveat emptor

M.

9 σχόλια:

chitis είπε...

1.Καλη η επιλογη των ταινιων.

2.Μεγάλο πρόβλημα αυτο με τα διαφορα dvd-format οσο και με τις ενοικιασεις απο τα video clubs. Ειδικα, τα παιδικά δισκάκια είναι χιλιοπηδημένα. Και ποιος το ακουει το πιτσιρικι, στο σπιτι, οταν τελικα το μέσον δεν αναπαραγεται.

3.Παλι καλά που σου απαντησαν.

4.Χωρίς να θέλω να κάνω τον βετεράνο του είδους ή να μπω σε παιδαγωγικές υποδείξεις, έχω να πω μόνο τούτο: μην στερούμε από τα παιδιά, την ΕΜΠΕΙΡΙΑ της κινηματογραφικής αίθουσας, τόσο ως προς το εντυπωσιακό και αποτελεσματικό της προβολής όσο και ως προς το κοινωνικόν του πράγματος.

has είπε...

Αλλοίμονο αν δεν του απαντούσαν, Νικ...
Το θέμα που εμμέσως θίγει ο Maurice ειναι η καταναλωτική συνείδηση του Ελληνα .
Ακόμη και ο Αλογοσκούφης τις προάλλες είπε '' τι να κάνουμε στα οικονομικά θέματα όταν ο καταλωτής δεν αντιδρα στα κακως κείμενα..."
Δε λέω να φτάσουμε στο άλλο άκρο της υστερίας ,αλλά πρέπει αυτή η χαζή ευγένεια (πχ δεν ζητώ αποδείξεις στους γιατρούς.. )και το ό,τι συμφέρει στην πάρτη μου , να αλλάξει...

mgpolitis είπε...

Αγαπητέ Θέμη η παρατήρηση του Νίκου ότι "μπράβο που απάντησαν" είναι πάρα πολύ εύστοχη και καθόλου αυτονόητη για Ελλάδα. Ρώτα όποιον έχει μπλέξει με forthnet να σου πει(ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ). Την Azur et Azmar την συνιστώ ανεπιφύλακτα και για το παιδαγωγικό της μήνυμα. Τα παιδικά DVD είναι όντως σαν να τα έχουν πατήσει άλογα. Νίκο you got a point (που θα έλεγε και ο ΓΑΠ) για την εμπειρία της κινηματογραφικής αίθουσας. Πήγα με την μεγάλη μου αλλά δεν την είδα να ενθουσιάζεται κιόλας. Ίσως όμως να φταίει και η συγκεκριμένη ταινία που δεν ήταν και η καλύτερη (shark tails νομίζω). Ο κινηματογράφος σαν διασκέδαση προβλέπω να έχει εξαφανιστεί όπως τον ξέρουμε στα επόμενα 10-15 χρόνια. Μόνο κάτι VIP αίθουσες με ιδιωτικές προβολές ίσως επιζήσουν. Με τα home theater να γίνονται πια αντίστοιχα σε ποιότητα των αιθουσών και on-line διανομή ταινιών δεν θα υπάρχει πια λόγος να πας σινεμά. Πιθανόν να πάμε σε μια επόμενη φάση διασκέδασης που θα πληρώνεις μόνο για καλλιτεχνικές δραστηριότητες που θα γίνονται ζωντανά, live action entertainment.

has είπε...

Αντε... πάμε ομαδικό παιδικο σινεμα ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ για πάντα?
και σταματείστε να δουλέψουμε...

σταυρος είπε...

Tα παιδικα δισκακια ειναι χιλιοπηδημενα, γιατι τα παιδακια απο 4 χρονων τουλαχιστον και πανω, ανακαλυπτουν τον τροπο λειτουργιας του DVD και θελουν να το κανουν απο μονα τους.

Μαυρικιε, ποια ηταν η υπαλληλος ρε???
Εγω στι ιδιο καταστημα του seven πηγαινω. 2 φορες που μου ετυχε, την μια δεν επεμεινα εγω, γιατι την ειδα την ταινια, απλα εχασα καποια 5 λεπτα στο μεσον, ενω την αλλη φορα που τους ειπα οτι δεν επαιζε με τιποτα δε με χρεωσαν.

mgpolitis είπε...

είναι η υπεύθυνη του καταστήματος και φυσικά η μόνη που δημιουργεί πρόβλημα. κανένα από τα άλλα παιδιά δεν μου είπε ποτέ κάτι. Το όνομα δεν το δημοσιεύω εδώ για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων αλλά στο έστειλα στο sskape@gmail.com

σταυρος είπε...

ναι το ελαβα.
απο τοτε που βρεθηκαμε στην Αιμοδοσια, το ξαναχρησιμοποιω ευρεως το gmail.
μαλλον εννοεις την λεπτη τη μελαχροινη που οντως ειναι ξινη.

chitis είπε...

Πιθανώς είναι απόφοιτος των ΙΕΚ Ξυνή.

has είπε...

ΡΕ κουφαλίτσες , ποιός δούλεψε σήμερα το πρωί που γράφατε?
Μόνο η ΛΕΠΤΉ
των ιεκ ΞΥΝΗ...